She's Dorine, the building super who struggles with her uncaring husband, her four and one half children and the afternoon TV soaps. He is Louis Le Bison, a slightly gruff 30-year-old, a fast liver who has seen it all. When her husband leaves with his lover, both their lives are turned upside down.