DirectorActorsSynopsisRuby has only one idea in his head: to take revenge on the man who killed the woman that he loved. Quentin is rather lacking in the brain department. The little that he's got going up top is just enough to make him implacably nice and dumb enough to make it into the Guiness Book of Records. Both men's diametrically opposed paths will cross. Will Quentin's disastrous kindness manage to quell Ruby's murderous intents? Production photos (7)