DirectorActorsSynopsisAlberto, a writer at the height of his glory, learns that he has been awarded the Nobel Prize for literature. He decides to go to Stockholm by car, accompanied by Alessandro, a young journalist who has been sent by Alberto’s publishers to cover the event. During the journey the initial clash between the two generations filled with misunderstandings, jealousy, and strange encounters, transforms into a passionate relationship in which the writer becomes the spiritual father of a son he never wanted. Production photos (1)