DirectorActorsSynopsisApril 1910, Brazil. An ancestral struggle for the land divides rival families. A shirt stained with blood flaps in the breeze. Tonho, the youngest son of the Breves family, is obliged by his father to revenge the death of his older brother. If Tonho manages to fulfil his mission, he knows that his life will be split in two. Behind him will lie the twenty years he’s lived until now. But ahead there’ll be little time left, for the rival family will exact revenge, jut like customs require. Fearing this prospect, Tonho begins to doubt these traditions that constantly lead to a spiral of violence. It is then that he meets two performers from a travelling circus. Videos Production photos (5)