Driss, the younger man, leaves hospital without knowing whether he is cured or has little time left to live. He concentrates all his energy on a strange letter he has recently received, informing him that his mother wishes to see her children one last time. But Driss grew up with an older brother, convinced that his mother had died when he was barely three years old.