DirectorActorsSynopsisCeleste, thirtyish, is desperately single and longs to meet a Prince Charming.
One fine day Celeste impulsively decides to kidnap her ideal man, obliging Rosalie to be part of her folly. In her panic, Celeste gets her men muddled and chooses the wrong one. The kidnapper becomes the kidnapped. Production photos (5)