12/16/04 Ten years ago, no reliable data on the performance of French films abroad was available to industry professionals in France. Since 1995, however, Unifrance has built up a database of results for...
He broke up the German gang and dealt with the Yakusa. Now Emilien outdoes himself once more by singlehandedly trying to unmask a gang of crooks. As usual, everything goes wrong. As usual, Daniel’s close at hand. And once again, our two buddies get tangled up in new adventures, as surprising as they are unexpected. A word of warning: Get off the road!