Arrested for peddling hashish, Yann, Céline and Lana, all in their 20s, without work or credentials, are sentenced to four months imprisonment, prohibited from staying in Paris or its environs for two years and obliged to rehabilitate themselves: find work, housing… To get a “normal” life, in fact. Sheltered in a village in the Corrèze region, they must reconstruct their lives under the watchful eye of the law… But can we really change our lives? And if so, for what purpose? Mixing fiction and documentary, “Autrement” pits desire and reality against each other in a society where it is still possible to choose one’s pain.