DirectorActorsSynopsisJean-Claude Adam had thought it all out: the plane ticket to Mexico, Spanish in 25 lessons, a lot of money put aside. All of life lay ahead of him! Except that he hadn't taken into account who he'd bump into along the way. Gladys, a beautiful young woman on the run and willing to do anything... Cédric, a mysterious young man who's far too silent to be trustworthy... It won't be long until you'll also be in the same state as Jean-Claude Adam: totally surprised! Production photos (7)