DirectorActorsSynopsisLéo Shepherd, a famous writer, heads off across Europe's highways on his motorbike. His final destination is Stockholm, where he is to be awarded the Nobel Prize for Literature. His son, Paul, comes to meet him along the way. The young man, not much in his father's favor, wants to offer his congratulations but Léo rebuffs him. Paul then follows Léo and kidnaps him. Somewhere between the Alps and the Baltic, father and son violently confront each other. They give into anger and then let it all out: their fears, memories, rage. And when Virginia, Paul's sister, finally tracks them down it will be too late. Too late for everything to be like it was before. Production photos (4)