Frontières
A group of six African men and one woman set out for Europe, a place they idealize.
During the clandestine journey that takes them from the Senegal River to the Strait of Gibraltar, a feeling of solidarity mixed with defiance develops between them.
This cavalcade across borders is the chronicle of one of mankind’s last great adventures.