DirectorActorsSynopsisAngele, a young woman, leaves her country home to go and work in a provincial town. Here she encounters a man with whom she spends a night. For her, it's a night of love and she gives her whole heart. For him, it's mere consolation. He never wants to see her again, neither her, nor the small provincial town where he grew up. He's leaving and taking no memories with him. Fate separates them, but, in their own way, both have been indelibly marked by their night together. This man, who until then was capable of wiping out the past, will be haunted by Angele's memory. Coincidence and circumstance conspire to bring them together again. Production photos (6)