Orchan, descendant of Osman, arrives with the purpose of finding him and revenging his family. He falls in love with Els, not knowing that her father is the man he has to kill. When he finds out; he faces a great dilemma : kill Pavel in name of his family's honour or forgive him in name of love and friendship.