A+ Pollux
Halvard Sanz believes in the principle according to which we always meet people who really interest us twice. It’s written in the tables of how the world works, right next to the law of series and the constant speed of light. Halvard therefore believes that he’ll be able to find Pollux again. She’s the woman of his dreams, but he didn’t get the time to tell her so. Dizzy as a bee, he’ll charge head first into the plate glass window of life.