Nowadays, the Japanese commissioner Morio Fujiwara pursues this diabolical, apparently immortal, being. Kodeni has beome the powerful controller of a multinational specialized in combat video games. Morio suspects that their latest game – Dark Bushido – can transform itself into a weapon.
While the commissioner launches an investigation into this new game, Kodei makes his adversary’s only daughter, Akemi, the target of his evil eye. She lives in Paris and it’s here that his henchmen come looking for her. Akemi manages to slip from their grasp thanks to the intrepid Marco and hilarious Nadir, two guys afraid of nothing, ready to doing anything to defend the pretty Japanese girl.