When his birthday comes he is very spoil: his mistress gives him a ticket for a romantic 1st of May’s weekend on the Orient Express to Venise ! ! !
Barnie is thrown. He decides to protect his marriage and send the other tickets back to his secret lovers, along with a nice little letter saying he’s sorry. Wise move. Trouble is, he gets the envelopes mixed up. Margot gets the letter for Mark and Mark gets the letters for Margot !