Tonio, 23, and Marie, 18, are in love. He's a mechanic, she works in town and caters to her mother, Nonna, a Romanian immigrant who's become an alcoholic recluse. On Marie's birthday, Nonna tells her that her father isn't who she thinks he is. From that moment on, Tonio and Marie are hell-bent on getting away from the daily grind of the dead-end valley.