DirectorsActorsSynopsisThe film centers on a strike at a sausage factory witnessed by an American reporter and her French husband, who is a film director. The film is Marxist in its political message, explaining the logic of the class struggle, and Brechtian in its formal qualities, which emphasize the motion of the camera. The factory set in Tout va bien. The factory set consists of a cross-section of the building and allows the camera to dolly back and forth from room to room, theoretically through the walls. This makes the factory look like an ant farm, and serves the overarching Marxist agenda. This staging is also an homage to Jerry Lewis's film The Ladies Man in which a similar set is used for a women's boarding house. Godard and Gorin followed this up with Letter to Jane, an essay film which deconstructs a photograph of Fonda visiting Hanoi during the Vietnam War. It asks what the position of the intellectual should be in the class struggle. The film's title means "Everything is Fine." It was released in the United States under the title "All's Well" and internationally under the title "Just Great." Source : Wikipedia Production photos (7)