But the apple of his eye, his true masterpiece, is only daughter Laetitia, whom he has raised on his own for close to eighteen years. For her, he foresees a spectacular future: she will live over in the local metropolis, where she will be a hairdresser at a third millennium salon.
But Laetitia's dreams are somewhat different. She has secretly been going to casting calls and was just selected for a lead role in a feature film… Her life is about to change radically.