Ouch
Robert is suffering withdrawal pains. Withdrawal from everything.Aged 50, he knows himself only too well: melancholy, he pines over his last great love affair; a bachelor, he likes being left alone; a womanizer, he likes having fun; fantalistic, he'll give up at the last rebuff; anxious, he often dines at his parents' place; neurotic, he'll veven spend the night there. One day, his sister Marie takes him to seeClaire, his grate former flame, who has just had a child but has been deserted by the lucky father. Robert suddenly decides he has found a direction, if not a meaning, to his life-reconciliation. But just then Aie burst forth. Aie is not a cry of pain, Aie is a girl.