I didn't do it (1999)
Martin is a friendly eleven-year-old, but every time he tries to lend a hand, disaster strikes. The parents of his buddy Vincent invite him to join their vacation at the Nautilus Hotel, where he discovers a tree-house built in a baobab tree by the Nautilus gang. This year, however, a summer camp has been set up nearby and the camp gang has seized possession of the tree—that's how the baobab war breaks out. Martin's ingeniousness will lead to victory, but not before part of the hotel is so wrecked that Vincent's parents are threatened with expulsion. Furious, they decide to send Martin to the camp.