DirectorActorsSynopsisA compelling, tragic love story loosely based on the true story of filmmaker Jean Vigo and his wife, Lydu. Jean and Lydu met in the early 1930s, in a tuberculosis sanatorium in the Pyrenees. Love slowly grows between them, becoming a liberating force that enables them to combat the illness, live for the moment, defy misfortune and embrace life despite adversity. About"Jean Vigo opened my eyes to the movies. By recounting my version of his story, I hope to repay my debt to him, and to encourage others to draw inspiration from his films."