Karnaval
Dunkirk, northern France, February 1998. It's carnival season a month and a half of festivities, parades, and songs that turns the city upside down. After a violent argument with his father, Larbi has decided to flee the family gas station, to start a new life in the southern city of Marseille. Forced to spend one last night in Dunkirk, he shelters in a doorway where he is disturbed by Béa and Christian, a tipsy carnival couple returning from a ball. Larbi is charmed by Béa, and decides to stick around for a few days, to try his luck... only the carnival could make such an encounter possible.