Superlove
Mario is a provincial hairdresser who wants to become a hit singer. The Virgin Mary suddenly appears. When he introduces Her to his family, the Immaculate Conception is immediately adopted by all and moves into the modest family home. The presence of the Virgin produces a mental and emotional shock‹She turns out to be nasty, inflicting terrible punishment on family members even though they blindly follow Her to the fiery gates of hell and madness. But is this young lady truly the Virgin? And isn't Mario's love a reflection the pure love of his mother, who died when he was a child?