DirectorActorsSynopsis Teenaged Lucien (Daniel Gelin) aspires to become a filmmaker, and to that end organizes his friends into a film unit. The young cineastes hope to make a journey into Africa, there to film an uncompromisingly realistic documentary. Amusingly, Lucien and his friends are shown to be rather ill-equipped for "real life," shuttling as they do between theatre classes, jazz bars and coffee houses. Also, Lucien will have to overcome some family problems before he can embrace the responsibilities of adulthood. Source : allmovie.com Production and distributionAssociate production company : Ugc, Gaumont Film export/Foreign Sales : Gaumont French distribution : Alliance Générale de Distribution Cinématographique (AGDC)