Walking In My Father's Footsteps (1999)
The only thing Sauveur inherited from his mother was the revelation of his father's identity. Sauveur drops everything to find that father. When he finally gets his father on the phone, the man mockingly denies paternity. The wounded Sauveur then adopts anonymity, becoming his father' s accomplice in a petty scam and thereby getting to know the man that his mother claimed could recite love poems. Thus begins an apprenticeship in disillusionment, until paternity catches up with them both.