Paparazzi
Franck shows up in a gossip magazine photo behind a two-timing TV star at a football game. Unfortunately for Franck, he should have been at his night watchman’s job at the time, so when his boss sees the photo in DQ Magazine, he suddenly finds himself out of a job. Vowing revenge, he sets out to find Michel Verdier, the notorious ace paparazzi who unwittingly got him fired. But from the moment Franck walks into the offices of DQ Magazine, discovering its world of stolen images, secrets for sale and glamorous love affairs played out in public, his life is transformed. Like a true paparazzi, Franck tracks Michel Verdier. When he finally comes into contact with this super pro, Franck quickly — too quickly — succumbs to the lure of adventure, easy money and easier women. Michel Verdier, reckless as ever, is about to create another unscrupulous, out of control paparazzi.