Don Juan
Spain in the mid-seventeenth century. A series of bloody wars has ravaged the nation. Don Juan the nobleman and his valet, Sganarelle, roam the countryside on horseback, on the run and lost. Don Juan promised to marry Donna Elvira and then forsook her. Now her brothers, Don Alonso and Don Carlos, are pursuing him like textbook medieval heroes, bent on avenging the insult to their family’s honour.