Ghost In Transit (1995)
Philippe Bruneau-Tessier, turnkey factory tycoon, and Georges, his faithful chauffeur for more than fifteen years, barely knew each other during their lifetime. Suddenly, they both die within forty-eight hours of each other. Does this mean equality at last? Not exactly... And definitely not brotherhood ! They have nothing in common, apart from the violent manner of their deaths. Why? They have no idea. Yet even though they can't communicate with their loved ones, they do their utmost to protect them, from the other side...