>> Fiesta
In 1936, Rafaël, 16, son of a Spanish nobleman, joins one of Franco's units on his father's orders. In this terrifying world, ruled by the cynical Colonel Masaguale who commands him to execute prisoners, his life soon becomes a nighmare...