Victor Meynard is a professionnal killer. His domineering mother rules his life as he pursues a brilliant carreer in the family tradition. During a hit, he comes across Antoine, a young man whom he takes under his wing and trains as his successor while working on his new contract : Renée Dandrieux, a glamourous thief who deals in fake paintings and breaks every rules...