Synopsis Paul and Marcus are buddies. Paul has kids, Marcus doesn't. Marcus loves Hélène, his girlfriend. Paul loves Ulrika, but she doesn't love him, so he stays with Fanchon out of love for the children. Paul is an actor. Marcus is supposed to be a writer, but he no longer writes, he just thinks. Hélène leaves him, and Marcus feels bereft. Marcus wants to get Hélène back, whereas Paul only wants to hold onto the kids. Will Marcus salvage his relationship with Hélène ?